LG 39LN575S - problem z filmami z internetu

oskarXL

New member
Witam po raz trzeci,
być może zbyt mało jeszcze wiem na temat tego TV (jakie kryje niespodzianki, niemiłe niespodzianki).
Tym razem przyszła pora na przetestowanie odtwarzania filmów z popularnych serwisów internetowych takich jak kinomaniak czy też playtube.

Otóż żadnego filmu nie udało mi się obejrzeć w całości. Film dało się wczytać i uruchomić ale potem, podczas odtwarzania, niespodziewanie (raz wcześniej raz później) pojawiał się komunikat na szarym ekranie:
"Niewystarczająca ilość pamięci aby otworzyć tę stronę. Przejdź do kolejnej strony aby kontynuować przeglądanie" i pod spodem klawisz Odśwież.
Po jego naciśnięciu przeglądarka wraca do miejsca z którego uruchamiany był film.

Czy w tych TV jest to normalne? Czy powodem jest zbyt mała ilość pamięci RAM w tym TV?
Czy ktoś się zetknął z tym problemem ?
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
Jest to częsty problem w TV. Żeby mieć 'Smart TV' z prawdziwego zdarzenia, to trzeba by było nabyć dongle androida, raspberry PI, a najlepiej złożyć własny komputer na mITX.
 

oskarXL

New member
OK, ale w tym przypadku raczej nie chodzi o prawa autorskie - wg mnie odtwarzanie filmu zatrzymuje sie z powodów czysto technicznych, o czym pojawiający się informuje komunikat.

Oczywiście zdaje sobie sprawę że przeglądarka internetowa w TV jest okrojoną wersją tej z PC, ale jak ktoś reklamuje produkt jako SmatTV to spodziewałbym się że akurat ta funkcja będzie działać poprawnie.
Przecież do przeglądania stron internetowych to mam zwykły PC a jak włączam TV (smartTV) to raczej chciałbym oglądać filmy- a tu zonk :(

Powiedzmy zatem otwarcie wszyskim potencjalnym użytkownikom, że LG serii LN575 nie nadaje sie do odtwarzania filmów z internetu w trybie on-line.

Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś był tak uprzejmy i sprawdził jak działa ta funkcja w innych modelach (wyższej serii).
 

Astrotel

New member
Witam od jakiegoś czasu posiadam ten model i nie zaobserwowałem żadnych w/w problemów z filmami online w serwisach tego typu. Być może jest to wina łącza internetowego ja osobiście posiadam 60 Mb/s. Mam takie pytanie czy może ktoś z tu obecnych wie jak uruchomić Orange TV z aplikacji smart na całym ekranie?
 

ozon25

New member
lg problem z filmami

ja mam taki sam problem w lg42 po paru munutach wyskakuje komunikat brak pamieci przejdz do nastepnej strony
czy ktoś rozwiazał ten problem
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
Jaka wersja firmware, przeglądarki. Sprawdźcie czy są aktualizacje, przywróćcie ustawienia fabryczne smart lub telewizora. Z jakich stron próbujecie oglądać materiały wideo. Macie wykupione usługi premium do nich. Jakiej jakości są to filmy 360p, 480p, 720p itd. odtwarzane w okienku czy na pełnym ekranie. Przerywane są wszystkie filmy z danej strony i w tym samym czasie czy tylko wybrane, jak wybrane to podajcie linki do nich może wyróżniają się bitrate, kodekiem wideo, audio itd. Do kompletu polecałabym dodawać w poście od jakiego usługodawcy macie internet i jego prędkość oraz metodę połączenia z routerem, przewód czy wifi, jak wifi, to podać prędkość nawiązanego połączenia z routerem oraz siłę sygnału w jednostkach dBm i sprawdzić po przewodzie.

Polecam oglądać materiały wideo z dedykowanych aplikacji takich jak tvnplayer, ipla, youtube itp.
 

kro267

New member
brak pamięci

Spróbuj tak, wejdź w przeglądarkę-> ustawienia -> wyczyść historię. Następnie to samo, tylko zamiast historii to, wyczyść ciasteczka. Oraz wejdź znów w przeglądarkę -> zaznacz włącz prywatność i oglądaj. Mi pomogło
 
Do góry